O tym, jak wykreować silny wizerunek marki w Internecie i skutecznie wykorzystywać reklamę mobilną opowiadają specjaliści podczas dzisiejszej konferencji w Kieleckim Parku Technologicznym. Adresatami spotkania są świętokrzyscy przedsiębiorcy, którzy chcą rozszerzyć komunikację marketingową swojej firmy.
Prelegentami są eksperci z zakresu mobile marketingu i marketingu internetowego: Monika Milkowska - współpracująca m.in.: z grupą Onet, Orange, Nivea; Katarzyna Orzechowska - specjalizująca się w branży social media, twórczyni strategii obecności w mediach dla takich firm jak: Atlantic, SIMPLE, 3Suisses, Taranko oraz Bartłomiej Rak - twórca strategii działań reklamowych w internecie oraz wykładowca i znawca social media.
Zainteresowani dowiedzą się od nich o: promocji firmy w Internecie, wykorzystaniu aplikacji mobilnych do wypromowania produktu lub marki, organizowaniu kampanii reklamowych za pomocą ruchomych billboardów. Wykładowcy wskażą także zastosowania telefonu w działaniach marketingowych. Jak zaznacza dyrektor KPT Szymon Mazurkiewicz, to znakomita okazja skonsultowania swoich pomysłów z profesjonalistami i uzyskania wiedzy, jak skutecznie reklamować się za niewielkie pieniądze.
Konferencja to część projektu "Audyt Marketingowy Młodej Firmy" realizowanego wspólnie z Krakowskim Parkiem Technologicznym, Agencją Rozwoju Lokalnego sp. z o.o. w Gliwicach oraz Górnośląską Agencją Przekształceń Przedsiębiorstw SA w Katowicach. Ponad dwuletni program ma na celu wspieranie ponad setki młodych firm z całej Polski we właściwym doborze i wykorzystaniu narzędzi marketingowych.
Anna Dulak
Logo KPT