To tytuł ogólnopolskiej akcji społecznej, wspierającej tradycyjny handel. Celem kampanii jest zwrócenie uwag opinii publicznej na pozytywny wpływ osiedlowych sklepów na rozwój lokalnych społeczności oraz polskiej gospodarki.
W ramach projektu na terenie całej Polski będą prowadzone różnego rodzaju akcje zachęcające polskich konsumentów do robienia zakupów w lokalnych sklepikach.
Do celów szczegółowych akcji należy:
- wskazanie na rolę polityki gminy w procesie budowania silnej pozycji osiedlowych sklepów i handlu detalicznego;
- wskazanie kierunków wsparcia rozwoju handlu detalicznego, aktywizacja gmin do realizacji polityki wspierającej działalność małych sklepów;
- zapewnienie kupcom dostępu do nowoczesnych metod marketingowych;
- popularyzacja kultury robienia zakupów w małych sklepach spożywczych wśród konsumentów.
Inicjatorem kampanii jest firma MAKRO Cash & Carry, lider w sektorze handlu hurtowego w Polsce. Honorowy patronat nad przedsięwzięciem objął marszałek województwa świętokrzyskiego Adam Jarubas.
Więcej informacji tutaj
Monika Warelis