Miesięcznik "IT w Administacji" zaprasza osoby zainteresowane cyberbezpieczeństwem sektora publicznego, na II Forum Bezpieczeństwa IT w Administracji, które odbędzie się 11-13 października 2017 roku w Jastrzębiej Górze. Podczas spotkania uczestnicy podzielą się wiedzą i doświadczeniami w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego. Zgłoszenia w promocyjnej cenie przyjmowane są do 20 września br.
Tematyka Forum obejmować będzie zarówno kwestie techniczne dotyczące ochrony przed zagrożeniami z zewnątrz i wewnątrz, jak i organizacyjne - rozumiane jako zachowanie ciągłości działania jednostki i konkretnego systemu czy stanowiska.
W programie m.in.:
- obowiązki podmiotów publicznych wobec Prezesa Urzędu Ochrony Danych wynikające z nowej ustawy o ochronie danych,
- jak przygotować dokumentację ochrony danych zgodnie z wymogami RODO,
- badanie podatności systemów informatycznych przy użyciu narzędzi open source,
- odpowiedzialność cywilnoprawna administratorów na gruncie RODO,
- analiza ryzyka jako podstawa do implementacji ochrony danych: metody, zakres, praktyka.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://