Jak skutecznie szukać ofert pracy, właściwie przygotować dokumenty aplikacyjne, dobrze zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej - na te i wiele innych pytań odpowie doradca zawodowy z Powiatowego Urzędu Pracy w Kazimierzy Wielkiej w trakcie spotkań informacyjnych przygotowanych z myślą o osobach bezrobotnych i poszukujących zatrudnienia. Zajęcia rozpoczną się w styczniu 2018 roku.
W czasie pierwszych warsztatów pn. "Dokumenty aplikacyjne moją wizytówką zawodową", uczestnicy poznają zasady konstruowania życiorysu oraz listu motywacyjnego. Zainteresowani mają do wyboru trzy terminy: 9 stycznia, 6 lutego i 7 marca między godziną 9 a 10.
Kolejne szkolenie dotyczy sztuki skutecznej komunikacji, a zaplanowano je w dwóch terminach 31 stycznia i 28 lutego 2018 roku. Jak zapowiada organizator, jego celem będzie poszerzenie wiedzy o komunikacji werbalnej, mowie ciała i relacjach interpersonalnych, a także przygotowanie uczestników do rozmowy kwalifikacyjnej. W obu podanych dniach dwugodzinne warsztaty rozpoczną się o godzinie 9.
Tematyka następnego przygotowanego przez kazimierski pośredniak kursu związana jest z metodami poszukiwania zatrudnienia. Szkolący wskażą główne zasady ułatwiające wyszukiwanie ofert pracy w różnych źródłach np. prasa, internet oraz określą jak dopasowywać znalezione ogłoszenia do swoich umiejętności, kwalifikacji, itp. Spotkanie pn. "Ja na rynku pracy – metody poszukiwania pracy" wyznaczono na 23 stycznia i 21 lutego. Początek o godzinie 9.
Ostatnie ze spotkań poświęcone będą zdobywaniu umiejętności analizowania rynku pracy pod względem poszukiwania zatrudnienia. Na nie kazimierski pośredniak zaprasza chętnych 17 stycznia i 13 lutego od godziny 9 do 11.
Osoby, które chciałyby uczestniczyć w poszczególnych zajęciach powinny się zgłosić dwa dni przez zaplanowanym terminem warsztatów do kazimierskiego pośredniaka, tel. 41 352 29 91 wew.31.